Twintig zestien
31.12.2016


Ik probeerde een soort samenvatting te typen, maar eigenlijk was 2016 vooral (geen) werk, angst en twijfel. Ik heb geen zin om er nog over te schrijven, geen zin om een opsomming van de dingen te zien die het extra lastig maakten, maar bijna een nieuw jaar nieuwe uitdagingen nieuwe mogelijkheden. En hopelijk meer van een beetje wat in 2016 was, zoals

door de sneeuw wandelen (in Kopenhagen)
tentoonstellingen waarvan ik dagenlang na-glimlach
mijn woorden gedrukt in print
werkdingen die zo leuk zijn dat ik eigenlijk niet wil stoppen
lekkere koffie(s)
spelletjesmiddagen met fijne mensen
over de Veluwe fietsen
weekendjes België
weekendjes Groningen
verrassingen in de post
fijne woorden, smsjes, gesprekken
urenlang wandelen
uitzichten
nieuwe (zang)stemmen leren en samen zingen
ver weg-vrienden terugzien
over drempels heenstappen (en dus mijn grenzen verleggen).

Veel lachen, veel dromen, veel proberen, veel leren, veel delen, veel genieten.
Gelukkig nieuw jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Elke reactie maakt mijn dag een beetje beter. Dus, dank je.
(Mailen mag ook: heimarlou@gmail.com)