Verlanglijstje
7.3.2016


Morgen is mijn vrjrdg, ook wel halverjaardag, dus ik wil graag:

Een fijn huisje wat niet mijn loon opvreet en waar ik zolang kan blijven als ik wil
Voor altijd naar de tandarts kunnen zonder dat er iets hoeft te gebeuren
Dat er elke avond iemand bij me in bed kruipt en me 's ochtends koffie op bed brengt
Wel in Utrecht wonen en in Amsterdam werken, maar gewoon binnen 10 minuten op m'n werk zijn
- en wel ook evengoed die 40 minuten in de trein hebben om brieven te schrijven
Een paar dagen per week in Oslo wonen ook
Nooit meer door de (stort)regen hoeven fietsen
Nooit meer een lekke band hebben
Enzo.

Kan wel, toch?

1 opmerking:

  1. Een halve felicitatie voor je halve verjaardag! En lijkt me een prima lijstje, waar kan ik tekenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Elke reactie maakt mijn dag een beetje beter. Dus, dank je.
(Mailen mag ook: heimarlou@gmail.com)