25 en een beetje meer
15.9.2016


Een week ben ik nu 27, best al wat meer dan de 25 toen ik deze blog begon. Ik woon niet meer in Oslo, ik verkoop geen yoghurtijs meer, hij en ik zijn echt helemaal niks meer, hem vind ik helemaal niet leuk meer en bijna 1 jaar na m'n verhuizing ben ik dus echt wel gek op Utrecht.

Maar weet je? Eigenlijk is het meeste nog gewoon hetzelfde.

Ik ben 27 nu en ik ben gewoon nog Marlou. Ik drink gewoon nog hagelslag uit het pak als ik geen chocola in huis heb, ik durf gewoon nog altijd niet alles, ik zet gewoon nog altijd m'n wifi uit en ga ver ver ver wandelen als ik enge appjes of mailtjes verstuur, ik kijk gewoon nog altijd elke dag Spangas, ik heb gewoon nog altijd geen echt fijne fulltime baan, gewoon nog altijd geen echt fijne vriend, gewoon nog altijd geen eigen huis of eigen hond of eigen moestuin (met kippen). En ik word gewoon nog altijd niet gelukkiger dan van fijne mensen, fijne (kleine) details, fijne gesprekken, fijne natuur, fijne plekken fijne woorden en fijn bezig zijn.

Wel weet ik beter wat ik wil dan twee jaar geleden en wil ik meer dingen bereiken. Daarom maakte ik een lijstje van dingen die ik al heel lang wil of te weinig doe. Een lijstje voor als ik 27 ben om het allemaal nog een beetje leuker te maken, maar vooral ook grotendeels hetzelfde te laten.

4 opmerkingen:

  1. Wat een fijn lijstje, als je maar de helft doet moet je 27ste al een mooi jaar worden denk ik! En al die dingen komen wel toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, sowieso :) ik vind het vooral heel grappig hoe je dingen verwacht en ze toch heel anders lopen, wat niet per se slecht is natuurlijk.

      Verwijderen
  2. Jaaa veel dingen joh! Maar wat leuk allemaal. Ik word ook bijna 27 en vind het ook maar gek.
    Ik wil gewoon dat dingen leuk zijn en dat ik gelukkig ben. Dat gaat soms goed, en soms dut het een beetje in. Dat is ook grappig om te merken, dat dat kan gebeuren...
    Altijd je best blijven doen denk ik maar.
    Hee, maar jij bent tenminste afgestudeerd! Ik nog niet. Maar bijna.
    Ik houd heel veel van je stukjes en heb me ook voor je tweewekelijkse emails aangemeld. Je creëert een mooi universum.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah, lief dit - dank je :)

      en dat dingen gewoon leuk zijn en je gelukkig bent is denk ik het enige belangrijke - al moeten er ook wel soms stomme dingen zijn om de rest leuker te maken, denk ik dan. en geloof mij: als afgestudeerde verlang je heus nog wel eens naar gewoon college en huiswerk en zelfs naar scriptie schrijven ;)

      Verwijderen

Elke reactie maakt mijn dag een beetje beter. Dus, dank je.
(Mailen mag ook: heimarlou@gmail.com)